Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

onsdag 11 juli 2012

Känslan som vilade kvar

I går så samlade jag ihop resterna av en tidigare relation. Det var en del saker som fyllde en hel släpkärra som jag fick med mig. Många saker som jag tidigare flyttat till detta ställe flyttade jag i från och det mesta var orört. Förstår inte att jag samlar på mig allt detta. Nå väl. När jag var på väg hem i bilen så kom bara känslan över mig och jag blev ledsen. Känslan att nu nu var det helt slut. Jag hade inga förgreningar och fästen kvar. Inte för att jag ville tillbaka men det låg en vilande känsla av sorg jag inte fått tag i tidigare. Jag kände mid ledsen men glad att jag fick tag på den känslan och glad att jag kunde se vad den stod för. Förstod också att det kanske var just av den anledningen som jag dröjt kvar en del av mina saker för att jag inte riktigt var klar med känslorna omkring att vi bröt relationen. Även detta är jag och det gör mig tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948