Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

söndag 7 april 2013

Min balans.

När jag är i balans kan jag acceptera den jag är och tydligt ser vad jag gör och varför. När jag är i balans i mig själv är jag avslappnad, harmonisk och full av kärlek. När jag är i balans i mig själv behöver jag inte förställa mig, tävla eller jämföra. När jag är i balans i mig själv finns ingen skuld eller skam som styr mig. När jag är i balans i mig själv styrs jag inte av min historia eller förväntningar på min framtid. När jag är i balans i mig själv tillåter jag inte annat eller andra att kliva in i mitt jag och påverka min balans. När jag är i balans i mig själv finns inget utanför mig som kan störa min balans.

Jag vet att jag är i balans när jag ser hur min omgivning försöker påverka mig men där jag ändå hittar ett positivt sätt att se på det oavsett vad som händer.

Inget kan hända när jag inte tillåter det. Allt kan hända om jag öppna möjligheten för det! Detta oavsett om det är positivt eller negativt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948