Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

fredag 9 maj 2014

En sen fredags reflektion

En sen dag idag. Människor är på väg från eller till. Vägen bär hem och jag lämnade kontoret sist. Kvällen blir tillsammans med mig själv.

Känt irritation idag som jag visar med att vara lite motvalls, avvisande och lite bestämd. Jag tar strid och vill ha det på mitt sätt. En utmaning. Jag märker hur jag behöver justera mina beteenden under hand. Skönt att jag ser men önskade att det aldrig dök upp igen. Tack för min utmaning.

Märker att jag blir stressad av att tiden inte går min väg, intressant. Tack för den utmaningen med. 

Blivit uppringd och kommer förmodligen att bli intervjuad för en tidning om min tidigare otrohet och mina tankar, känslor och konsekvenser omkring det. Bra att det händer samtidigt som det känns lite läskigt. Märker hur min brist på kontroll vill bromsa mig. Bra marknadsföring samtidigt som jag vet att det kan väcka känslor hos andra. Tack, en utmaning till.

Varje gång jag möter något nytt som prövar min komfortzon blir en utmaning.

Ha en bra helg! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948