Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

lördag 10 maj 2014

Mötet med mig själv

Möta mig själv sker alltid själv. Mötet med mig själv sker i samtal med mig själv. Mötet med mig själv sker på platser som jag känner mig trygg i och som gör mig glad. Mötet med mig själv sker när jag vågar lyssna på mina tankar, känna mina känslor och acceptera mina handlingar. Mötet med mig själv sker ibland i meditation. Möter med mig själv sker innan för mig själv. Mötet med mig själv sker när jag slutar titta på andra. Mötet med mig själv har alltid skett men förr vågade jag inte se, jag vågade inte lyssna och jag vågade inte agera så som mitt hjärta ville utan jag stängde av för jag var för ensam och rädd. 

När har du svårast för att möta dig själv?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948