Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

onsdag 14 maj 2014

När jag faller tillbaka

Jag går från ett läge till ett helt annat. Jag arbetar med mig själv. Jag ser mig själv utifrån. Jag förstår och jag inser att det handlar om att älska mig själv.

Men ändå.

Men ändå faller jag tillbaka. Jag faller tillbaka, smygande och jag ser det. Inte först men efter ett tag. 

Gamla beteenden får ny luft, men som oftast i nya skepnader. Jag har ökat min kunskap men det verkar som en till har gått samma utbildning som jag och vill nått annat. 

När jag märker tillbakagång behöver jag fundera på vad jag missat. Jag behöver titta på vad jag utelämnat som fortfarande finns kvar. Jag behöver möta mig själv. 

När jag tränar mindre händer nått.

Kan du känna att du faller tillbaka ibland? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948