Bloggen har flyttat till samtalforallablog.wordpress.com

söndag 4 oktober 2015

Ett liv

Jag har ett liv och fyller det med flera tankar. Jag har ett liv och fyller det med flera känslor. Jag har ett liv och fyller det med flera handlingar. 

Jag har ett liv. Ibland glömmer jag bort och fyller mitt liv med samma känslor. Ibland glömmer jag bort och fyller mitt liv med samma handlingar. Ibland glömmer jag bort och fyller mitt liv med samma tankar.

Jag har ett liv.

Jag har ett liv. Jag fyller det och tror att just det jag fyllt det med är livet. Jag har ett liv och tror att jag saknar något att fylla det med. Jag har ett liv och fyller det med annat för att skyla det som redan fyllt mitt liv. Jag har ett liv.

Jag har ett liv.

Jag har ett liv där jag vet att jag är genuin när jag är i balans. När jag balanserar mellan tankar, känslor och handlingar. När jag accepterar det som är och förhåller mig till det. När jag gör det som leder mig själv till kärlek.

Jag har ett liv som jag vill fylla med kärlek. 

Jag har ett liv som jag fyller med kärlek. 

Kärleken till mitt liv där jag är genuin.

Jag har ett liv.

Vilket liv har du? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Johan Andersson
Ystadsvägen 28
121 49 Johanneshov
0762- 289948